Få bedre styr på dit firmas telefoni

Hvad skal næste skridt ift. teknologi være i din virksomhed? Det er måske noget, du for tiden spekulerer over. Hvis du er havnet her, kan du lige så godt læse med videre og forhåbentlig blive klogere mht. din virksomheds teknologiske løsninger og systemer. Det vil kunne hjælpe dig på vej med dine beslutninger.

Mobile bredbånd og 5G

Har I en serviceafdeling, hvor en masse telefonisk kommunikation foregår alle ugens hverdage, hvis ikke også i weekenderne? Eller kommunikerer i generelt en del over opkald – både på computere og mobiltelefoner? Da kan det være, I evt. snart skal have opgraderet jeres firmatelefoni. Muligvis skal I have nye mobile bredbånd eller opdateret antallet af gigabytes. Man kan få dem med den nyere, trådløse netværksforbindelse 5G. Ved køb af et sådant abonnement bør I huske på at tænke over, om I vil have behov for enten et mobilt bredbånd, der fungerer bedst på kontoret, eller et, hvis funktion er bedst, når man flytter sig.

Omstillingssystemer

Hvis det er en serviceafdeling, hvor kunderne snakkes med og håndteres, er der garanteret brug for at omstille indimellem. Når man omstiller en kunde til en kollega, kan man dog rende ind i, at kollegaen er optaget af en anden og dermed vil stille den nye kunde i kø. Det vil kunder blive trætte af, hvorfor der er opfundet omstillingssystemer med løsningen på problemet. Bl.a. eksisterer omstillingssystemer, hvor du vil kunne se, hvorvidt dine kollegaer er tilgængelige eller ej. Så vil I kunne undgå fremtidige situationer med kø, og også bekymringerne vil blive løftet fra medarbejdernes skuldre.

Indtalt besked

Nu, vi allerede er inde på omstilling, må I for alt i verden ikke glemme i det mindste at overveje, om I vil have en indtalt besked til kunder, der ringer. Det vil bidrage til en vis professionalisme, at I har en professionel besked indtalt ved opringning.